nooitmeergokken

Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1] 2 3 4 >> Last
Auteur Onderwerp:verhaal verplaatst van Simon
Janet
Moderator
Post verhaal verplaatst van Simon
on: December 4, 2011, 20:08

hallo, ik heb je verhaal verplaatst omdat het hier beter op zijn plek is. Helaas noem je geen naam in je stukje, zou je die nog willen toevoegen? (uiteraard mag het ook een verzonnen naam zijn), groetjes Janet

Ik ben 2 dagen terug mijn vriendin kwijt geraakt waar ik mee samen woonde waar ik van hou Ik gok al z'n 7 jaar nu 24 jaar oud En alles gaat kapot om me heen ik lieg alles aan elkaar vast en 2 dagen terug was de druppel naar de zoveelste kans gekregen toch weer keer op keer gegokt zo erg dat ik niks meer heb nu! echt niks. Bedrag hoef ik niet te noemen maar het is veel echt heel veel sowieso het laatste jaar daar hadden wij 2en half jaar alleen al de hypotheek van kunnen betalen. ik ben eerder actief geweest hier om de zoveelste kans gehad van mijn ex om te stoppen en geprobeerd ( 1 dag ) ik zit er diep in heb alles nu echt om me heen verspeeld zei was mijn toekomst!
wil graag binnenkort alles typen van het begin tot het eind!
wat ik nu probeer is niks! ik ga kapot nu hadden koophuis en alles erop en eraan! de liefste meisje die iemand maar kan denken en nu? nu lig ik op een opblaasbedje triest!
Ik kan iedereen verzekeren die Hier op deze site komt STOP ERMEE AL WIN JE! ALLES GAAT KAPOT OM JE HEEN.
elke keer leugen op leugen en denken komt wel goed tot 2 dagen terug ik ga ervoor vechten maar mijn toekomst met de liefste die ik had ben ik kwijt! hoe graag ik het anders zou willen zei verdient dit niet! en door mijn eigen leugens zal ze mij ook niet meer geloven! ik weet dat het moeilijk word maar ik heb 7 jaar gegokt en schulden opgebouwd en alles naar de klote! voor kerst etc.. noem het maar op mensen die hier komen weten wat ik bedoel. iig IK BEN GESTOPT ! dag 1 zit erop moet ergens beginnen want deze jongen gokt nooit meer!

Gast

Post Re: verhaal verplaatst van gast
on: December 4, 2011, 20:13

Ik noem me maar simon ( niet mijn eigen naam )!

Gast

on: December 5, 2011, 10:00

Alles weg mensen alles door het gokken!
Ik heb zelfde als veel mee gemaakt dat verhaal heeft geen zin meer.
Ik wil hier nu voor het gevoel zijn dat ik ermee stop en nooit meer gok! mensen ik ben kapot! total loss ben echt alles kwijt. Gister avond met iemand gebeld van agog ( wat mij enigzins goed deed maar ook weer niet ) enigste wat mij nog op de been houd is dat ik sterker ben dat het gokken Dat moet! heb me hele relatie verknalt! Maar het moet zo zijn waarschijnlijk in het leven ik wil de hemel en aarde ervoor laten bewegen om het goed te maken te vechten voor alle fouten nu ervoor open staan! Wat is diegene haar reactie? Ben er klaar mee loop al 2 jaar in een leugen en dat klopt ik ben een grote leugenaar en dat allemaal door het gokken! Maar ik ga ervoor vechten! want ik ben geen leugenaar! ik wil niet een gokverslaafde zijn! ik Ga ervoor! Gr Simon

raymundo
Beginner
on: December 5, 2011, 20:42

Beste Simon,

Een bekend verhaal.
Goed van je dat je met iemand van de AGOG heb gesproken.
Ik zit sinds een paar weken bij de agog in haarlem. Dit geeft me een prettig gevoel. Zij weten wat het is om gokverslaafd te zijn. Hier kan je praten en veel leren hoe je je verslaving onder controle kan houden.

Veel succes met stoppen en hou vol!!!

groeten Raymundo

Gast

Post Re: verhaal verplaatst van Simon
on: December 7, 2011, 02:11

Raymundo.

Dankjewel.
Afgelopen vrijdag is mijn relatie uit gegaan.
Vanavond was ik even met een vriend naar een poolcentrum gegaan. Ik heb mij daar geen moment aan de gokkast gedacht!
Toen mijn vriend ging gokken ben ik even in het rookhok gegaan en gekeken bij het darten.
Toen ik weer terug ging zag ik dat die al 125,- euro had verloren ( in circa 20 min ) Ik zie nu steeds meer in hoe fout het is om altijd gegokt te hebben. ook omdat alles om mij heen kapot is gegaan. ik heb geen moment gedacht om even iets erin te doen en ik weet dat ook zeker voor de rest van mijn toekomst!
uurtje terug belde mijn ex omdat ik had gevraagd hoeveel geld ik ongeveer zou hebben opgemaakt dit was een ZEER hoog bedrag daar zou ze alleen al zeker meer dan 2 jaar der hypotheek kunnen betalen. ik heb zelf ook nog schulden maar in het nieuwe jaar ga ik gelijk weer werken dan wil ik dat ook zo snel mogelijk af gaan lossen! Nu hoop ik dat deze maand nog iets word aangezien de kerst dagen en oud en nieuw ook voor de deur staan. morgen ga ik praten met mijn ex, Voor haar is het definitief over zegt ze wat ik niet hoop omdat ik ervoor vecht om alles goed te maken wat ik ooit allemaal fout heb gedaan dat door het gokken is gekomen! plus dat ik echt een toekomst met haar wou maar de afgelopen tijd de drang naar het gokken mij kapot heeft gemaakt. En haar natuurlijk!!

Ik wil echt iedereen WAARSCHUWEN stop zo snel mogelijk het gokken maakt zonder dat je het door hebt ALLES kapot. en als je bent wakker bent geschud is het te laat ( wat nu ook bij mij het geval is )

Maar goed ik ben nu er zo klaar mee dat zelfs 1 leugen niet meer uit mij zal komen! Gokken is ook liegen. Jezelf voor de gek houden met alles en iedereen die om je geeft maak je ermee kapot.

Zal binnenkort even een account aanmaken.

Mvg Simon

Jarno
Beheerder
on: December 7, 2011, 10:21

Hallo Simon, Janet heeft jouw verhaal al een eigen plek gegeven. Jammer genoeg moeten de meesten onder ons eerst de bodem bereiken voordat wij werkelijk iets gaan doen aan onze problemen.

Jij hebt een mooie 1e stap genomen door contact te zoeken met de Agog, ik hoop dat er nog vele volgen ;) Heb jij voor jezelf al een soort van plan gemaakt hoe je deze keer met succes gaat stoppen? Op dit moment stop je op wilskracht denk ik, maar niemand kan continue sterk zijn! Dus het is belangrijk om een stukje inzicht in jezelf te krijgen, waarom gokje, wat zijn jouw risico momenten, waar moet je aan werken enz.Daarnaast zou ik in ieder geval ook de mogelijkheid tot kunnen gokken wegnemen voor de komende tijd.

Ik wens je veel succes,

Groeten Jarno

Gestopt met gokken sinds 17 augustus 2006
simon24
Advanced
on: December 7, 2011, 18:04

.

Janet
Moderator
on: December 7, 2011, 23:07

Hoi Simon

Veel succes morgen met je gesprek met je ex-vriendin. En goed om te lezen dat je sterk genoeg was om nee te zeggen tegen partypoker :) . Wanneer ga je voor het eerst naar een agog bijeenkomst, en zie je daar tegen op?

Groeten Janet

simon24
Advanced
on: December 8, 2011, 01:47

..

Jarno
Beheerder
on: December 8, 2011, 17:35

Ik heb afgesproken ook met mezelf dat ik het eerst zelfstandig probeer want ik gok al even en dit gevoel om te stoppen is GROTER DAN GROOT!

Hoi Simon, wat houd zelf stoppen voor je in? Wat ga je deze keer anders doen dan de voorgaande keren dat je wilde stoppen?

Groeten Jarno

Gestopt met gokken sinds 17 augustus 2006
Pagina's: [1] 2 3 4 >> Last

Inloggen

Nog geen account?Registreer nu!.

Laatste Forumberichten

Voor de zoveelste keer neem ik het me voor; het moet een keer lukken.

Hallo, jullie kennen mij niet maar als ik een raad mag geven, je kan het niet al

Mathman keert terug

Beste Mathman, ik heb me geregistreerd om een antwoord op jouw vraag te kunnen g

Mathman keert terug

Mathman, als je heel eerlijk bent is gokken ook niet zo moeilijk. Alleen wij wil

Laatste Blog berichten

Gestopt met gokken of …

Gestopt met gokken of …

Geplaatst op door Jarno

Het is nu ruim 5 jaar geleden

Bezuinigen met verstand?

Bezuinigen met verstand?

Geplaatst op door Jarno

Iedereen moet bezuinigen, maar is iedere bezuiniging ook een

De inbreker die anti inbraak advies geeft

De inbreker die anti inbraak advies geeft

Geplaatst op door Sytske