nooitmeergokken

Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 >> Last
Auteur Onderwerp:verhaal verplaatst van Simon
raymundo
Beginner
Post Re: verhaal verplaatst van Simon
on: December 22, 2011, 17:33

Beste Simon,

Ten eerste ben ik blij om te horen dat je naar 1 punt vergokt te hebben toch nog uit te betalen.
Gelukkig had je op dat moment toch nog een helder moment.
Heb je enig idee waarom je achter de gokkast ging staan? en waar was die gokkast?

Ben je toevallig nog naar de gokhallen gegaan om je uit te laten schrijven?

Over een huisje gesproken, denk ik dat er niet veel instanties zijn die een hypotheek willen geven. De reden hiervoor is dat de laatste tijd de regelgeving veel strenger is geworden dan 3 jaar geleden. Tevens moet je ook een vaste baan hebben.
Misschien zou je particulier een kamer/appartementje kunnen huren.
Zelf zou ik eerst nog wat schulden aflossen en zorgen dat je een vaste baan krijgt. Op je eigen wonen kost namelijk ook veel geld.

Je zegt dat het oplucht als je hier je hier typt, doe dat dan morgen een paar keer, dat scheelt misschien drang naar gokken.
En geef alsjeblieft je bankpas af aan je moeder, dit geeft voor jezelf een enorme opluchting. je zal veel minder drang hebben.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en voor de rest denk ik dat je goed bezig bent.

Groeten Raymundo

simon24
Advanced
on: December 23, 2011, 04:06

..

Jarno
Beheerder
on: December 23, 2011, 10:45

Hoi simon, ik zit met verbazing jouw laatste bericht te lezen. Als ik het goed begrijp heeft de schoonvader van jouw ex aangeboden om jouw te helpen met jouw financiele problemen. Op zich is dit al heel verwonderlijk dat hij dit nog wil na alles wat er gebeurt is. Maar jij wordt dan ook nog boos omdat hij wil dat jij een schuldverklaring tekent. Het is toch niet meer dan normaal dat jij van jouw kant laat zien dat jij de intentie hebt om de lening terug te betalen? Daar is een schuldverklaring voor. Dit heet verantwoordelijkheid nemen.

Ik lees iedere keer dat je er helemaal klaar mee bent. Toch heb ik het idee dat dit nog niet zo is. Want waarom geef jij jouw zelf dan nog steeds de mogelijk om te kunnen gokken. Het feit dat je nog zo 55 euro kunt vergokken zegt mij dat jij jezelf niet voldoende in bescherming neemt en dat het maar goed is dat hij jouw dit geld niet geleend heeft.

Ik weet dat mijn post niet erg opbeurend is, maar keer eens terug in de realiteit waar jijzelf verantwoordelijk bent voor je eigen gedrag.

Groeten Jarno

Gestopt met gokken sinds 17 augustus 2006
Gast

on: December 23, 2011, 16:45

Jarno.
Voor de duidelijkheid hij wil mij helpen zodat ik die brief teken!
Ik heb geen relatie met hem gehad maar met zijn dochter die bijna 28 is! Hij kan niet zeggen waar het geld is gebleven toch?
We hebben meerdere dingen gedaan vakantie/badkamer verbouwen/auto/etc....

Ik betaal wel maar dit heeft niks met verantwoordelijkheid te maken! hij zal me liever Zien gaan dan komen! En ik wil ook wel iemand helpen met 100 euro en dan brief laten tekenen van xxxxxxxxxxxxx Euro!
En ik ben er wel degelijk klaar mee! zowel met gokken als het verhaal met mijn EX! Maar ik moet het verwerken. Kan niet doen alsof er niks gebeurd is afgelopen jaren.
Is niet erg dat jou bericht niet positief is maar ik maak de situatie mee en iedereen kan er anders over denken.
Maar goed vandaag lekker dingen geregeld.
Jarno Toen jij was gestopt met gokken welke maatregel heb jij genomen om geen geld meer voor handen te hebben?
Want vind dat nog steeds een lastige situatie omdat ik wel geld nodig ben op bepaalde momenten.

Gr Simon

Jarno
Beheerder
on: December 23, 2011, 19:12

Hoi simon, ik heb jouw verhaal niet helemaal goed begrepen, ik dacht dat hij jouw nog meer wilde helpen behalve dan alleen met de reiskosten. Die verklaring tekenen vind ik trouwens nog steeds geen verkeerd idee, op die manier laat je zien dat je deze keer serieus meent om jouw afspraken na te komen. Dit staat los van jouw ex schoonvader maar heeft alles te maken met je ex vriendin die nog het nodige van je tegoed heeft.

Er zijn oplossingen genoeg, 1 er van is zorgen dat je maar kleine bedragen bij je hebt. De pinpas aan je moeder afgeven is een optie. Natuurlijk zijn er momenten dat je geld nodig hebt en dat het niet direct voorhanden is. Dat lijkt mij maar een klein offer als dit betekend dat het je kans op een gokvrije toekomst vergroot. Het is maar wat je er voor over hebt. Sowieso verbaast het mij dat je bent gaan pokeren, was dit online? In dat geval ben ik wel benieuwt hoe het kan dat je hier nog steeds de mogelijkheid toe hebt?

Groeten Jarno

Gestopt met gokken sinds 17 augustus 2006
Gast

on: December 23, 2011, 19:49

Dat ik ben gaan pokeren was online.
Ik had wel bij mijn ex een progamma erop gezet maar niet nog bij mijn moeder omdat hier meerdere mensen gebruik maken van de pc. maar ik poker zelden! Was gewoon afleiding!
En ja ik snap je met het idee om die brief te tekenen maar niet op de manier waarop hij het doet!!
Dan zou mijn ex moeten komen en het voor haar gevoel goed willen oplossen dan zou ik zeggen als jij je er goed bij voelt dan doe ik dat wel ook omdat ze daar gewoon recht op heeft! Maar ik ga niet als iemand zegt ja ik wil je helpen en zegt hier heb ik het geld enigste is dat je deze brief tekent dan krijg je dat. Maar goed ik ben dan de kwaaie jongen in zijn ogen! En alles wat ik doe is verkeerd! Ik bel hem daarna op omdat hij goed kwaad was! Ik zeg Hallo met mij ik wil graag dit even oplossen omdat ik denk dat deze situatie uit de hand loopt!

Wat zegt hij je moet niet met verkapte bedreigingen komen!
Dan denk ik echt bij mezelf welke bedreiging ik bel toch juist om het in het normale op te lossen!
Maar ik wil dat allemaal achter me laten! Het is geweest en ik weet hoe dat gebeurd is en dat wil ik voorkomen in de toekomst dus een gokvrij bestaan!
Heb nu idd mijn pin pas afgeven aan mijn moeder en heb zelf contant bij me en als ik wat nodig ben zal ik mijn moeder moeten vragen! Klinkt kinderachtig maar het is eerst wel de juiste oplossing:)

Gr Simon

Gast

on: December 24, 2011, 16:40

Hoi Simon,

Je moet wel hele goeie afspreken met je moeder maken dat ze je alleen kleine bedragen geeft en niet bedragen van meer dan 50 euro of nog minder zelf omdat het anders weer fout kan gaan.

Je zegt bijvoorbeeld tegen je moeder ik moet vanavond dit betalen of je verzint wat anders en dan geeft ze je 200 euro ofzo en dan heb je weer de mogelijkheid om te gaan gokken.

Moet er echt iets betaald of gehaald worden dan moet je moeder daar gewoon bij zijn. Deze maatregel is nodig omjezelf te beschermen en ik hoop dat je moeder dat ook inziet en je wilt helpen op deze manier.

Verder wil ik iedereen fijne feestdagen en gokvrij nieuwjaar toewensen.

Groetjes van Remco

simon24
Advanced
on: December 24, 2011, 23:13

..

Gast

on: December 25, 2011, 09:34

Hoi Simon

Misschien voelt het niet fijn en kinderachtig om tijdelijk je pas af te geven aan je moeder, maar het werkt wel denk ik. En als je geld vraagt aan je moeder dan zou je na het aankopen haar de bonnetjes kunnen geven.

groetjes Janet

simon24
Advanced
on: December 25, 2011, 12:48

..

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 >> Last

Inloggen

Nog geen account?Registreer nu!.

Laatste Forumberichten

Voor de zoveelste keer neem ik het me voor; het moet een keer lukken.

Hallo, jullie kennen mij niet maar als ik een raad mag geven, je kan het niet al

Mathman keert terug

Beste Mathman, ik heb me geregistreerd om een antwoord op jouw vraag te kunnen g

Mathman keert terug

Mathman, als je heel eerlijk bent is gokken ook niet zo moeilijk. Alleen wij wil

Laatste Blog berichten

Gestopt met gokken of …

Gestopt met gokken of …

Geplaatst op door Jarno

Het is nu ruim 5 jaar geleden

Bezuinigen met verstand?

Bezuinigen met verstand?

Geplaatst op door Jarno

Iedereen moet bezuinigen, maar is iedere bezuiniging ook een

De inbreker die anti inbraak advies geeft

De inbreker die anti inbraak advies geeft

Geplaatst op door Sytske